Idag

5° / -1°
4 m/s

Sök båtplats

Vi har 160 båtplatser av varierande typ och storlek, med och ytan Y-bommar. Våra bryggplatser är fördelade på fyra bryggor (benämnda A-D) och en kaj.
För dig som hellre har din båt förvarad på land erbjuder vi både sommar och vinterförvaring – med eller utan tak.

Kontakta båtplatsansvarige för att få reda på om lämplig plats finns ledig i klubben och hur stora båtar vi kan ta emot.

För att ställa dig i kö eller teckna dig för en båtplats måste du vara medlem i klubben. Du börjar då med att skicka in en fullständig medlemsansökan till båtplatsansvarige, i ansökan anger du även vilken typ av båtplats du vill ställa dig i kö för. Efter godkänd medlemsansökan får du en faktura på medlemsavgift och registerhållningsavgift (köavgift) och om plats finns ledig, erbjudande om en plats. För bryggplats betalas startavgift och den årliga avgiften för platsen.

På sidan medlemskap finns information om dina fördelar som medlem, men även dina rättigheter och skyldigheter.

Båtplatser vid kajen

Medlemsavgift, Huvudsaklig medlem, Inkluderar tidningen Båtliv. Pris per år
400kr
Registerhållningsavgift, Kö till bryggplats, Pris per år
100kr
Båtplatsavgift, Engångsavgift för ny bryggplats
1500kr

Du hittar alla priser på sidan avgifter.

Informationen uppdaterades senast 2020-08-11